אודות כלב נבון

ברוכים הבאים לאתר – כלב נבון. הרעיון לאתר הזה הגיע בגלל הצורך שהיה לי כאשר אני ואישתי חיפשנו כלב קטן למכירה. רצינו כלב שנוכל גם להתחבר אליו וגם שיהיה מתאים לבית קטן. היה לנו חשוב למצוא כלב שיהיה מותאם לבית מבחינת גודל, מבחינת התאמה לילדים, נשירת שיער, שיהיה היפואלרגני ועוד כל מיני פרמטרים.

לאחר שעשינו מחקר מעמיק ודיברנו עם המון אנשי מקצוע מצאנו את ג'ימי – הכלב המושלם שלנו. כלב מדהים שמביא המון אושר ושמחה לבית. למרות שהוא כן מנשיר שיער, עדיין בחרנו בו בגלל שהתחברנו אליו מאוד.

עם הזמן גם צרפנו לג'ימי עוד חבר טוב בשם אלכס, והיום הם ממלאים לנו את הבית באושר ושמחה.

סוגי כלבים חכמים

היום הכלבים חלק בלתי נפרד מהמשפחה, והילדים שלנו אוהבים לשחק ולטייל איתם ללא הפסקה. אני שמח מאוד שכאשר רציתי לקנות כלב חדש הביתה, עשיתי את המחקר ומצאתי את הגזע שהכי יתאים לצרכים שלי ושל המשפחה שלי.

מטרת האתר

האתר הזה נבנה כדי לשתף את הדברים שלמדתי לגבי איזה סוג כלב כדאי לקנות, ומהם הדברים שחשוב לדעת ולשים עליהם דגש. וכמובן לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים כדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה של כלב לבית שלכם, אחרי הכל זו החלטה שתשפיע על לפחות עשר השנים הבאות של חייכם.

ריכזתי לכם את כל המידע והוא מחולק לפי נושאים ולפי סוג הכלב. אני מקווה שהאתר שלי – "כלב נבון" יהיה אינפורמטיבי ושימושי, ושהמידע שאני מספק יעזור לכם לבחור את הכלב המושלם בשבילכם 🙂