טיפים לרכישת אוכל לכלבים

כיום רכישת אוכל לכלבים יותר מורכבת לפעמים להבדיל מימים עברו או שנים עברו כיום יש מגוון רחב מאוד והתחרות בין המשווקים בסוגי האוכל בין אם זה אוכל המותאם לסוגים שונים של כלבים, למצב הבריאותי שלהם, המשקל שלהם בהתאם, לאורך שנים מומלץ גם לבצע ניקוי שיניים לכלבכם כתוצאה משימוש באוכל לכלבים מסוג מסוים.

אוכל לכלבים מותאם לפי משקל וסוג הכלב גם

קודם כל כאשר ברצוננו לרכוש אוכל לכלבים בחנות חיות רצוי שנבדוק את התווית על גבי האריזה, תאריך התפוגה, היצרן ואחוז הרכיבים החשובים שבו וכמה יש לתת לכל סוג של כלב ובהתאם למשקלו כמובן, האם האריזה מותאמת בעבור גורים, כלבים בוגרים, כלבים עם בעיות משקל, או כלבים עם בעיות רפואיות שונות, רבות מהחנויות כיום מחזיקות את רוב סוגי האוכל שקיימים בשוק מי הפחות נפוץ או היותר נפוץ תלוי ברצון בעל החנות או המשווק.

המלצה והפנייה לרכישת אוכל לחיות על ידי וטרינר

לעתים לא מספיק החיפוש העצמי שלנו אחר אוכל לחיות מהסיבה שלכלב שברשותנו לא מתאים לו אוכל מסוים וגורם לו לבעיות רפואיות כמו הקאות, בעיות בשיער או אפילו הופעת פצעים כאלו ואחרים על העור כתוצאה מאלרגיה של הכלב לסוג מסוים של אוכל, במקרים שכאלו רצוי לפנות לבדיקות במרפאה וטרינרית כדי לבדוק את הכלב הווטרינר ידע להפנות את בעל הכלב או החתול זה לא משנה לעצם העניין, וזאת בכדי להתאים לכלב את סוג האוכל המותאם לו במידה ויש רגישויות כאלה ואחרים.

בדיקת אוכל לכלבים לפי מותגים וטיפים לגביהם

טיפ טוב לבחירת אוכל מותאם לכלב או לחתול הוא חיפוש באינטרנט על סוגים עם חוות דעת לגבי מזון לכלבים וגם חתולים, חברות נפוצות כמו רויאל קנין, או בונזו הוותיקה, כמו כן ידוע שרוב החברות היצרניות של אוכל לכלבים הן קנדיות או צרפתיות כשיש גם ספרדיות, כל המודעות אשר עולה בעקבות הטיפול האיכותי בחיות המחמד שלנו, לא רק מותג נפוץ יכול להיות טוב יותר גם התכולה שלו חשובה לא פחות, האם אחוז החלבון מתאים? וממה הוא עשוי? האם מבשר עוף או בקר? לחתולים לעתים יש אוכל המכיל אחוז מסוים של דגים שעברו יצור תעשייתי והתאמה, במותגים נפוצים רמת הבשר יותר גבוהה ואיכותית והתוצאות נראות כמובן על הכלבים, השיער שלהם ומבנה הגוף או אפילו ההתנהגות שלהם הנלווית למצב הגופני בהתאם. 

צוות כלב נבון

אודות כותב המאמר

התוכן באתר כלב נבון נכתב על ידי כותבים ואנשי מקצוע מומחים בגזעי הכלבים השונים. התוכן בא להעניק ידע רחב בתחום הכלבים, כדי שכל מי שמחפש כלב יוכל למצוא את הסוג המושלם בשבילו. אתם מוזמנים לקרוא עוד עלינו בעמוד האודות שלנו.